polecamy testujemy

Marka Międzychód z sukcesem wchodzi na rynki pozaeuropejskie

Marka Międzychód z sukcesem wchodzi na rynki pozaeuropejskiepozaeuropejskie_big

Korzystając ze wsparcia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w II połowie 2016 roku z sukcesem producent produktów marki Międzychód uczestniczył w targach przemysłu spożywczego w Hongkongu (HKTDC Food Expo 2016, 11-13.08) oraz w Abu Dhabi (SIAL Middle East, 5-7.12).

 

Wysoka jakość oraz innowacyjność produktów z Międzychodu została doceniona przez zagranicznych partnerów. Udział w wymienionych wydarzeniach zaowocował bowiem nawiązaniem wielu wartościowych kontaktów handlowych oraz rozpoczęciem współpracy z pierwszymi znaczącymi klientami.

Dzięki wsparciu UMWW produkty marki Międzychód trafiają już do wymagających konsumentów w nawet najbardziej odległych zakątkach świata!

1 Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *